Contoh surat lamaran kerja bahasa latvia

Contoh surat lamaran kerja bahasa latvia


Mērķis: Pieteikums darbs

Līdz.,
/ Ms Personāla mr
PT. Lantern Indah Karja
Jl. Komandieris Galvenā Light Nr 30
Bogor

Cienījamie kungi,
MPK. Kamaluddin, palīgs redaktors pie PT. Ubit BITU, informēt mani par attīstības plānā Finanšu PT ministrija. Ubit BITU.

Šajā sakarā es varētu jautāt sev (darba), lai pievienoties attīstības plānā PT. Ubit BITU.

Te ir mans īss bio:

Vārds: Supardi Ayaka Misazaki
Vieta / datums. Dzimtene: Tokyo, Jūn 14, 1994
Pēdējā Izglītība: S1 Informācijas vadība
Adrese: Jl. Nakazawo CIFOR No. 16, Bogor
Tālrunis (HP): 085678566787653

Jūsu izskatīšanai, es pievienot dažus datus, cita starpā:

Vitae
Kopija diploma S1
Kopija Transcript
Fotokopija sertifikātu kursi un apmācība
3x4 jaunākās fotogrāfijas

Es ceru, ka tiks dota iespēja interviju, un jāspēj paskaidrot dziļāk par mani. Kā tas izteikts atsākt (curriculum vitae), man ir izglītību, pieredzi un potenciālu grūti darbinieks.

Tāpēc man ir. Paldies par jūsu uzmanību.

Ar cieņu,

Supardi Ayaka Misazaki

http://apalcangkem.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar